2016. július 10., vasárnap

Szavazzatok rám! :)

Nem, sajnos még nem az első fejezettel érkeztem (ami egyébként készen van, de mint mondtam, szeretném úgy elkezdeni a sztorit, hogy már megírtam előre jó pár részt.)
Jelentkeztem a Passz blog által meghirdetett versenyre, két kategóriában is, "legjobb fanfiction" és "legjobb író". Arra szeretnélek kérni titeket, hogy ha úgy gondoljátok, hogy megérdemlem valamelyik címet, akkor szavazzatok rám ITT . Fontos azonban, hogy mindenki csak egyszer szavazhat. Szeretnék előre megköszönni minden voksost, tényleg sokat jelentene nekem.:) 

Egyébként hatalmas gratuláció Hamiltonnak a mai futamért, nem is lehet nagyobb öröm annál, mint hazai közönség előtt nyerni.:) Verstappen harmadik második helyének is nagyon örültem, én hamar megkedveltem a fiatal srácot. :D Rosberget kicsit sajnáltam, de ha egyszer szabálytalankodik a csapat, akkor viselje a következményét. Alonso 13. helyének kevésbé örültem, pláne úgy, hogy a 9. helyről rajtolt, talán ha az a kicsúszás nem lett volna, akkor jobb helyen végzett volna. Na sebaj, én még mindig hiszek a McLaren Hondában Fernando Alonsoban, és hiszem, hogy lesz ez még jobb is.
Nem sokára találkozunk az első fejezetnél! :)

4 megjegyzés:

  1. Ne haragudj, de mégis hogyan szavazzunk rád, legjobb fanfiction és legjobb író kategóriában, ha nem írod a történetet? Hónapokig nincs semmi életjel a blogon, és egy félkész storyt elkezdesz újraírni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://ifitoldyouwhatiwas.blogspot.hu/ <--- ezzel a blogommal jelentkeztem, melyen aktívan működik egy The Originals fanfiction. Azért tettem ki ide, hátha van itt is valaki, aki szívesen szavaz rám, mert úgy gondolja, jól írok.
      Ezt történetet pedig pontosan azért kezdtem újra, mert ahogy te fogalmaztál, valóban egy "félkész" sztori rengeteg hibával, amit ki szeretnék javítani, és izgalmasabbá akarom tenni. Azt is leírtam egyébként egy-két helyen, hogy akkor kezdem el hozni a részeket, ha már jó sokat megírtam előre.

      Törlés
  2. Hát ez sem volt valami hosszú életú sztori...

    VálaszTörlés
  3. Lesz még belőle valami??? Választ kérek szépen. Akár igen de akkor is ha nem...

    VálaszTörlés

AHOL MÉG MEGTALÁLSZ THOUSAND YEARS