2016. június 12., vasárnap

Design újítás és egyebek

Hali, srácok, ismét jelentkezem, kibújva a képszerkesztők, sablonok és már majdnem készre megírt word dokumentumok mögül. (Na meg az utolsó pillanatokban befejezett házi dolgozatok mögül.)
Jelentem, lezártam a szavazást, köszönöm mindenkinek, aki dobott egy voksot, a nyertes pedig (a kommentekkel összevetve) Ashley Benson lett!


Mint látjátok, szoros verseny volt Gigi Hadid és közte és mindössze egyetlen szavazat választotta el őket egymástól a végén. Egy idő után persze már bennem is megfogalmazódott, hogy melyiküket akarnám jobban, és vele már el is kezdtem szerkesztgetni, de sok munkám a kukába került, mivel nem nyerték el a tetszésem. A fejléc és design azonban már készen áll, és valószínűleg ma este kerül sor a blog új ruhába öltöztetésére. 
Íme egy kis részlet a fejlécből: 

Remélem mindenkinek tetszeni fog a kissé megújult történet, és a teljesen átalakított design.

Ui.: megfogalmazódott bennem a névcsere ötlete is, így arról is ki fogok írni egy szavazást.:)

16-án találkozunk! :) <3

8 megjegyzés:

  1. Úristen! Jön a nyár,s ismét lesz mit olvassak. Köszönöm!
    Másodszor meg, EGYSZERŰEN NAGYON STILUSOS LETT! Nagyon jók a színek,meg a design,meg..meg..Minden!
    Nagyon kitettél magadért! Nagyon,nagyon tetszik. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El sem hiszed, mennyire örülök, hogy tetszik és, hogy várod a történetet!
      Az elején kicsit féltem, számomra minden apró hiba szembetűnő, és folyton azon kattogtam, hogy "ez se fog nekik tetszeni" "attól a kis bibitől meg egyből kiikszelik majd az oldalt". De ezek szerint, neked elnyerte a tetszésedet, aminek hihetetlenül örülök!:)

      Törlés
  2. Aliiiig várom ,hogy megkezdődjön a blog 😍😍 Az új fejléc egyszerűen csodás , ha ez lehetséges méginkább imádom Lewist 😄 ez a kép róla 😍 (pedig még csak nem is félmeztelen🙈)
    Na szóval hihetetlenül várom a részt 😍 és nagyon tetszik a design :)
    Xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik!:)
      Na, legalább most már tudom, mi(k)re van igény, és tudom, hogy milyen képet hozzak majd a kedvenc pilótánkról:D
      Nem sokára hivatalosan is megnyitom a blogot, és alig várom a reakciótokat a megújított történettel kapcsolatban:)

      Törlés
  3. Nagyon várom hogy fent legyen az első rész. Történetnek nem lehetne még egy szereplőt adni? Főszereplő barátnőjeként Gigi Hadid ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy nagyon jó ötlet! Szóval mostantól hivatalos: a legjobb barátnő szerepében Gigi Hadid! :)

      Törlés
  4. szia! Mikor lesznek részek? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Épp most tettem fel a prológus, de valójában szándékosan nem írtam hozzá semmilyen megjegyzést. Az első fejezet már kész, de úgy döntöttem, csak akkor kezdem el feltölteni őket, ha már előre megírtam egy párat :)

      Törlés

AHOL MÉG MEGTALÁLSZ THOUSAND YEARS